20111110

cuppa at "tant pour tant cafe"

I love to spend relaxing time at cafe with a cup of cappuccino. It might be becouse my mother loves to go coffee shop. Here, Launceston, Tasmania could be one of the vest places to enjoy cafe culture. 

This afternoon, I went to new cafe 'tant pour tant cafe' that has just opened last month at George st.  A cup of cappuccino with a lovely chocolate macaron made me so happy although I was tired by my work. The tiny macaron was really nice and other tarts and cakes looks so yummy. I think I sould come back to try other sweets.  

カフェで一杯のカプチーノを飲みながらゆっくりすごす時間が大好き。たぶんそれは母の喫茶店好きに由来しているのかもしれない。

今日の午後は、先月ジョージストリートに新しくオープンしたばかりのカフェ'tant pour tant cafe' に行ってみました。カプチーノのカップのそばに、かわいいチョコレートマカロンがころんとついて出てきました。仕事を終えたばかりで少し疲れていた私だったけど、一気に元気になりました。ちっちゃなマカロンはほんとにおいしかった上に、ショーケースにならんでいる他のタルトやケーキも、すごくおいしそうで。ほかのスィーツを試しにまた来なくちゃねー。








tant pour tant cafe
75 George Street, Launceston, Tasmania
http://www.tantpourtant.com.au/

No comments:

Post a Comment